Гарантія

Гарантійне обслуговування
Гарантійне обслуговування пристроїв, придбаних у мережі магазинів iFranko
- Гарантія на нові оригінальні пристрої, такі як iPhone, iPad, MacBook та оригінальні аксесуари, придбані окремо від комплекту, такі як блок живлення, кабель Apple Lightning, кабель Apple USB-C to Lightning та навушники Apple EarPods дійсна за наявності правильно заповненого гарантійного талону (заповнені всі поля включно з підписами) і складає 12 місяців з моменту покупки.
- Гарантійні умови розповсюджуються на комплектні товари (блок живлення та кабель) та передбачають одноразову заміну.
- Гарантія на нові оригінальні пристрої Apple Watch та Air Pods дійсна за наявності правильно заповненого гарантійного талону та складає 3 місяці з моменту покупки.
- Гарантійне усунення недоліків товару усуваються протягом чотирнадцяти робочих днів з дати їх пред’явлення або за згодою сторін в інший строк (Ст. 8 ч. 9 Закону України про захист прав споживачів). За винятком форс-мажорів (Форс-мажор – обставини, що виникли внаслідок прийняття рішень законодавчого або нормативно-правового характеру, які безпоседедньо впливають на нашу компанію).
- Покупець повинен надати основний пристрій, без комплектних товарів, отриманих при покупці.
- Компанія не несе відповідальності за втрату особистих даних, що містились на пристрої під час гарантійного сервісного обслуговування.
- Гарантія діє на недоліки, виявлені під час експлуатації протягом дії гарантійного терміну та з заключенням, що несправність виникла не з вини клієнта.
- Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки моделі артикулу модифікації належної якості перерахунок вартості товару не ведеться.
Умови гарантійного обслуговування:
- Продавець забезпечує належну роботу (застосування, використання) пристроїв.
- Гарантія на продані пристрої та комплектуючі передбачає безкоштовний ремонт останніх протягом гарантійного терміну, зазначеного у гарантійному талоні, або їх заміну на аналогічні за призначенням пристрої у разі неможливості проведення ремонту. Безкоштовне гарантійне обслуговування поширюється на несправності, спричинені заводськими дефектами пристрою. Гарантійне обслуговування проводиться за умови дотримання нижчезазначених правил.
- Споживач (покупець) повинен перевірити комплектність продукції та цілісність упаковки у момент купівлі відповідного пристрою чи його комплектуючих.
- Споживач може скористатись вищезазначеним гарантійним обслуговування винятково за наявності достовірно заповненого гарантійного талона, у якому вказані: найменування пристрою, серійний номер (IMEI), дата продажу, гарантійний термін, підпис покупця, підпис і печатка продавця.
- Гарантійне обслуговування не надається у наступних випадках:
- Серійний номер (IMEI) придбаного товару і товару в гарантійному талоні не збігаються;
- Гарантійний талон втрачено, у ньому містяться виправлення в ньому та/або відсутні підписи покупця чи підпис/печатка продавця;
- Пристрій містить механічні чи будь-які інші пошкодження;
- Пристрій використовувався не за призначенням або порушено будь-які інші правила його експлуатації;
- Пристрій зазнав пошкоджень, у зв’язку з включенням останнього в мережу з невідповідним напругою;
- Пристрій містить ознаки проведення сторонніх ремонтних робіт неуповноваженими представниками продавця;
- Пристрій зазнав пошкоджень, спричинених потраплянням всередину сторонніх предметів, пилу, бруду, рідини тощо;
- Пристрій містить пошкодження, спричинені використанням нестандартних, неоригінальних, а також несумісних аксесуарів або пристроїв;
- Пристрій пошкоджено внаслідок некоректної роботи з його програмно-апаратною частиною;
- 3.10. Строк гарантійного обслуговування завершився.
Обмін/повернення пристрою
Споживач має право обміняти пристрій належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням, протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня купівлі.
Відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 9 Закону України “Про захист прав споживачів” обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.
Згідно частини 2 статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» вимоги споживача, щодо здійснення обміну або повернення товару належної якості задовольняються за згодою продавця, у випадку придбаних непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства.
Згідно з частиною 2 статті 9 Закону України “Про захист прав споживачів” – якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов’язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
У відповідності до частини 3 статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» – при розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
Застереження. Обмін пристрою належної якості провадиться виключно у разі, якщо він не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим пристроєм. Обмін пристрою не проводиться у разі якщо:
- пристрій активувався;
- пристрій містить механічні чи будь-які інші пошкодження;
- пристрій неукомплектований;
- упаковка, маркування пошкоджені;
- пристрій піддавався перепрошивці;
- на пристрої відбулась установка сторонніх додатків;
- у пам’яті пристрою міститься користувацький контент (фотографії, музика, відео тощо);
- з пристрою здійснювались дзвінки;
- з пристрою здійснювалось інтернет-з’єднання.
Акт виконаних робіт, що стосується наданих послуг на магазинах ви можете оглянути за посилланням, вказаним нижче